Dram Dolu Kadının Yaşamı (Yaşam Hikayeleri...)

Ah, uzun zamandır birşeyler yazamamak ne kadar zordu bilemezsiniz. Şu aralar kitap okuyamama sıkıntım olmasına rağmen elimden altmışı geçkin kitap var. Neyse konumdan sapmayayım. Şu aralar sizlere kadınların dilinden kendi yaşadıkları acı dolu hikayelerini anlatan yazdıkları kitapları anlatmak istiyorum. Hatta bu kitaplardan biri (Beni Bulun) şu anda D&R TOP20 listesinde 17. sırada.

İşte o kitaplar:

"BEN MALALA" by "Malala YUSUFZAY and Christina LAMB"

Malala Yusufzay  daha 15 Yaşındayken eğitim hakkını savunduğu için Taliban tarafından okuluna gittiği servis içerisinde kurşunlandı bu olaydan büyük bir mucize eseri kurtuldu. Şimdi de yaşadığı bu dramı bizlerle Christina LAMB'ın yardımlarıyla anlatıyor. Bu kitap ayrıca 15 Eylül tarihine kadar D&R mağazalarında ve resmi sitesinde 9.90 TL.

"BEN NOJOUD, 10 YAŞINDA BİR DULUM" by "Nojoud ALI"

Bir Çocuk Gelinin Dramı... Ailesinin yoksulluk yüzünden para karşılığı yaşlı bir adama eş olarak verdiği Nojoud şimdi acı dolu hikayesini anlatıyor. Ailesinin evlendirirken KOCASIna koyduğu tek bir kural vardı... Nojoud okulunu bitirip bir genç kız olmadan kocası ona elini sürmeyecekti ama KOCASI (Bu kelimeyi söylemek ne kadar saçma.) bu sözüne sadık kalmadı ve ona zorla sahip oldu. Sabahları kaynanasından, akşamları eşinden şiddet gören Nojoud, bir gün gizlice evden kaçıp yetkililere sığındı ve o şimdi 10 yaşında dul kalışını ve acı dolu yaşamını anlatıyor.
Bu arada kitabın fiyatı: 10 TL

"BENİ BULUN" by "Michelle KNİGHT"

"1 Ev, 3 Kadın ve 11 Yıllık Esaret"
Michelle Knight bir gün Ariel Castro adında bir servis şoförü tarafından kaşırılıp bir eve kapatıldı ve daha sonra ona birer yıl arayla iki bayan daha katıldı. Bu esaret on bir yıl sürdü ama Michelle Knight'ın acılarla ve fiziksel ve cinsel saldırılarla geçen bu on bir yıllık esaretini anlatmaktan vazgeçmedi. On bir yıl boyunca üç bayan neler yaşadı ve bu duruma nasıl göğüs gerebildi. Hepsi "Beni Bulun" kitabında.

Şimdi hayatlarına bir kalplerinde ve bedenlerinde bir iz ile devam eden bu bayanlar için ne demeliyim bilemiyorum ama şuna inanın ki cesaretleri için kutlamak şart diye düşünüyorum. Michelle KNİGHT'ın da dediği gibi, "Çünkü bu sizin hikayeniz olabilir..."


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kopyala-Yapıştır yaparak İfade bırakabilirsiniz!
😂😉😊😋😍😘😗😙😚🙂🤗😇🤓🤔😐😑😶🙄😏😯🤐😮😥😣😒😓😔😕🙃😟😞😖🙁😢😭😦😰😳😵😡😠