"Deli Çocuğun Güncesi"

Kitabın Adı: Deli Çocuğun Güncesi
Yazarı: Özgür Bacaksız
Yayın Evi: Destek Yayınları
Sayfa Sayısı: 126
Tür:  Türk – Günlük - Anı

Tanıtım Yazısı
“Bazen insanlar kadar paragraflar da anlamsızlaşır. Hiçbir sözcük seni anlamaz, anlatamaz, yazdıramaz. Çaresiz bırakırlar seni, suskunluğa terk edersin kendini. Sonra biraz daha acı çekersin, hüzün çuvalına eklersin bir şeyler, tekrar yazmaya kalkarsın ve sonra fazlasıyla yazarsın.”

Yorumum

Yine muhteşem bir kitap yorumundan merhabalar!
Hatırlarsanız kısa bir süre önce sizlere çalıştığım D&R şubesine gelen yeni çıkmış kitaplardan bahsetmiştim. Hatırlamayanları BURAYA alayım.
İşte o yazımda da şimdi yorumlayacağım kitabı ne kadar çok okumak istediğimden bahsetmiştim ve o yazımdan sonra yazarımız Özgür Bacaksız benimle irtibata geçip okumak istersem eğer bu güzel eseri bana gönderebileceğini belirtti ve yepyeni bir türle ve yazarla karşılaşmış oldum. İzninizle de eserimizi yorumluyorum.

Özgür Bacaksız, “Deli Çocuğun Güncesi”nde, bütün ayrıntılarıyla deliliklerine adım atıyor ve bize geçmişine yönelik anılarını anlatıyor. Bu anıların en güzel yanı da bu anılarda kendinizi de bulabilmeniz. Sizde “Deli Çocuğun Güncesi”nde kendinizi bulmak isterseniz bu güzel eseri sakın kaçırmayın. Bu arada eserimiz şu anda 8.Baskısını yapmış durumda.

Lütfen yorumlarınızı bizden esirgemeyin...

Puanlama:


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kopyala-Yapıştır yaparak İfade bırakabilirsiniz!
😂😉😊😋😍😘😗😙😚🙂🤗😇🤓🤔😐😑😶🙄😏😯🤐😮😥😣😒😓😔😕🙃😟😞😖🙁😢😭😦😰😳😵😡😠