"Paranormal"

Kitabın Adı: Paranormal
Orijinal Adı: Paranormalcy
Yazarı: Kiersten White
Çeviren: Barış Emre Alkım
Yayın Evi: DEX Yayınları
Sayfa Sayısı: 285
Tür:  Fantastik Macera, Gizem, Aşk
Seri: Paranormal Serisi I.Kitap

Tanıtım Yazısı:
Normallik de bir yere kadar…

Evie bugüne dek kendini hep normal, sıradan bir genç kız kabul etti. Gerçi kendisi, Uluslar arası Paranormal Tecrit Ajansı için çalışan bir paranormal avcısı. En yakın arkadaşı bir denizkızı. Eski erkek arkadaşı bir peri. Şimdiyse şekil değiştirip duran bir paranormale âşık. Ama olsun! O normal bir gen kız olduğunu düşünüyor.

Ancak şimdi paranormal yaratıkların yok oluşunu haber veren korkutucu bir kehanetin tam ortasında. Ve tüm paranormallerin kaderi onun ellerinde. Biiip!

“Soluk soluğa, flörtöz bir macera. Bu kitap bütün beklentilerimi karşıladı. Ah, biiip, aşık oldum galiba!”
-Becca Fitzpatrick. FISILTI kitabının yazarı-

“PARANORMAL beni baştan çıkardı. Evie’nin kalbini çalmaya çalışan iki seksi paranormal elleri boş dönmüyor: bir tanesi Evie’nin kalbini kazandı, diğeri de benimkini.”
-Aprilynne Pike, WINGS kitabının yazarı-

Yorumum

Baştan sona bir gizemin hâkim olduğu harika bir kitap. “Paranormal Serisi”nin bu ilk kitabında beni tek huzursuz eden şey eski erkek arkadaş Reth ve Evie’nin ona karşı aptalca bir şeyler yapamama tavırı oldu. Neyse, daha fazla uzatmadan kitabın konusuna geçeyim.

Evie, 3 yaşındayken bir parkta çıklak olarak bulunmuş ve evlat edinilme çeşitli ailelere verilmiştir. En son verildiği üvey annesi tarafından parka götürüldüğünde: şekil değiştirmiş bir kurt adam Evie’yi tuzağına düşürüp öldürmek ister ama Evie’nin bile o zamana kadar hiç bilmediği bir özelliği vardır. Evie, tüm şekil değiştiren paranormallerin gerçek yüzünü görebilmektedir ve böylelikle kurt adamın gerçek yüzünü görerek korkar ve çığlık atar. O arada kurt adamı takip eden APTA (Amerikan Paranormal Tecrit Ajansı) kurt adamı yakalar ve Evie de bu özelliğinden dolayı kendi aralarına alırlar. Bundan böylede APTA, UPTA’ya (Uluslararası Paranormal Tecrit Ajansı) dönüşür. Evie’nin görevi tüm paranormalleri (Vampir, Kurt adam vb.) etiketlemek (Zararsız hale getirmek) için UPTA’ya yönlendirmektir. Bir gün İstanbul’daki bir vampir yakalama işine gittiğinde saldırıya uğrar ve eski baş belası, peri erkek arkadaşından yardım ister ve zorda olsa kurtulur. Merkeze geri döndüğünde ise tüm o vampirlerin öldüğünü öğrenir ve bu son olmayacaktır. Bunu nasıl mı biliyorlar? Tabi ki merkeze gizlice sızan türünün tek örneği bir paranormalin bin Bansehee’den duyduğu kehanet şiirinden.

Bana bu kitabı gönderen sevgili Elife ablama bir kez daha çok ama çok teşekkür ediyorum. Bu arada bu kitabı, daha doğrusu bu seriyi herkese tavsiye ederim.

Lütfen yorumlarınızı bizden esirgemeyin...

Puanlama:


4 yorum:

  1. Bu kitabı arıyorum, hemen alıcam. Bir başka blogda görüp merak etmiştim. Sanırım beni epey bağlayacak bir seriyle tanışmak üzereyim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okunası olsa da pek bir bağlayıcılığı yok açıkçası. Ama okumaya değer.

      Sil
  2. Benimde severek okuduğum bir kitaptır Paranormal, Doğaüstü'ne de en kısa zamanda başlamak istiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimde severek ikuduğum bir kitap olsa da pek bir bağlayıcılık göremedim. Ama yinede bende "Doğaüstü" kitabını okumak isterim.

      Sil

Kopyala-Yapıştır yaparak İfade bırakabilirsiniz!
😂😉😊😋😍😘😗😙😚🙂🤗😇🤓🤔😐😑😶🙄😏😯🤐😮😥😣😒😓😔😕🙃😟😞😖🙁😢😭😦😰😳😵😡😠