Mutluluğun Adı Yine ve Yeniden "Elife"

Geçen ay 365 Günlük blogunun sahibesi Elife ablama bir ricada bulunup bana okuyup geri göndermek üzere Suzanne Collins’in “Yeraltı Günlükleri Serisi”ni gönderip gönderemeyeceğini sormuştum. Sağ olsun ablam beni arayıp seriyi kendisinin o kadar beğenmediğini söyledi ama istersem ilk kitabını gönderebileceğini belirtti. Arada bende telefonda Kiersten White’ın yazmış olduğu “Paranormal” kitabını okumak istediğimi söyleyince sağ olsun beni kırmayıp onu ve daha fazla güzelliği bana gönderi vermiş. Üstelik kitapları okuyup geri göndermem için değil benim olması için göndermiş. En iyisi daha fazla uzatmadan hediyelerime geçeyim.

 Dex Yayınları’ndan çıkan ve Kiersten White’ın yazmış olduğu “Paranormal Serisi”nin ilk kitabı.


Açlık Oyunları Serisi’nin yazarı Suzanne Collins’in yazmış olduğu “Yeraltı Günlükleri Serisi”nin ilk kitabı “Gregor ve Gri Kehanet”






Bu güzel hediyeleri için Elife Ablama çok ama çok teşekkür ediyorum. Bloguna mutlaka ama mutlaka uğrayın.
Direkt ulaşım için Buraya tıklayabilirsiniz.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kopyala-Yapıştır yaparak İfade bırakabilirsiniz!
😂😉😊😋😍😘😗😙😚🙂🤗😇🤓🤔😐😑😶🙄😏😯🤐😮😥😣😒😓😔😕🙃😟😞😖🙁😢😭😦😰😳😵😡😠