"Tutsak"

Kitabın Adı: Tutsak
Orijinal Adı: Hostage
Yazarı: Karen Tayleur
Çeviren: Tuğçe Kanbur
Yayın Evi: Neden? Kitap
Sayfa Sayısı: 192
Tür: Macera


Tanıtım Yazısı:

Hatırladığım, aklımda kalan tek şey, eczanede, tezgâhın hemen yanındaki yerde duran büyük siyah ayak izleriydi.

Bıçak gibi bir şey hatırlamıyorum.

 

Boynumdaki soğukluk, bıçak da olabilir, boynumu delercesine bastırdığı uzun soğuk parmakları da... Bilemiyorum.

Ama bu, benim hatırladığım ayak izleriydi. 'Biri bunu gerçekten temizlemeli,' diye düşünüyordum.

Ve sonra arabaya bindik.

Ve sonra gittik.

Tully babasını hiç tanımamıştı. Annesi ile birlikte kısa süreli yerlerde, porsiyonluk hayat yaşıyordu. Annesi küçük Tully'yi, daha fazla hırpalan-maması için ya da belki de kendine göre başka sebeplerden ötürü; yerleşik bir hayat süren büyükbabasının ve Tully'nin hiç anlaşamadığı teyzesinin yanına gönderdi.

Tully Noel arifesinde büyükbabasının ilaçlarını almak için eczaneye gitti...
Ve o eczaneden kaçırılarak, bir rehine haline geldi...
Onun çilesi 24 saat sürmüştü...
Ya da o öyle olduğunu iddia ediyor...

Peki, Tully bundan sonra eski yaşamına sahip olabilecek miydi?



Yorumum


Muazzam bir eser. Kitap neredeyse kusursuz diyebileceğim türde bir eser. Hiç sıkılmadan, beğenerek okudum. Beni kitapta tatmin etmeyen tek şey son sayfa yani; final bölümü oldu. Tully adlı bir genç kızın okulda ve birkaç yerde karşılaştığı Griffin adlı bir genç tarafından kaçırılması ve ardından polisteki sorgu sırasında yaşadıklarını hatırlamasını konu alan eser (Tutsak) olağanüstü sadelikte ve akıcı. Sakın kaçırmayın derim.



Puanlama:


1 yorum:

Kopyala-Yapıştır yaparak İfade bırakabilirsiniz!
😂😉😊😋😍😘😗😙😚🙂🤗😇🤓🤔😐😑😶🙄😏😯🤐😮😥😣😒😓😔😕🙃😟😞😖🙁😢😭😦😰😳😵😡😠