Şu Aralar BEN...

Herkese Merhabalar,
Şu aralar yine blogumu ihmal etmiş durumdayım. Aslında bunun da nedeni Kırgızistan'a geri dönmüş olmam. Geçen sene üniversitede hazırlık sınıfını bitirdim ve bu sene asıl bölümüme, Türkoloji bölümüne başladım. Aslında dönmeden size Türkiye'den veda yazısı yazmak ve buraya geldiğimde yazmaya devam edeceğimi söylemek istiyor ve video çekmeyi planlıyordum ama, uçağımın gününü karıştırdığım için son anda bavuluma elime ne geçerse tıkıştırıp, uçağımın kalkmasına iki saat kala evden çıktığım için bunların hiçbirini yapamadım. Bu arada gelirken yanımda yine kitap getirmeyi de unutmadım. Yanımda toplam 20 kitap getirebildim o heyecana rağmen. İşte kitaplarım:


Bu arada İnstagram üzerinden Türkiye'deyken bir arkadaşla anlaşıp ortaklaşa Zülfü Livaneli'nin "Serenad" kitabını okumaya karar vermiştik. Bu yüzden onu okuyoruz şu anda. Dilerseniz sizde bize katılabilirsiniz. Kırgızistan, zaman olarak Türkiye'ye göre 3 saat ileride olduğu için sloganımızda "Zamana Meydan Okuyoruz!" oldu. Arkadaş okurken ben uyuyorum, ben okurken arkadaş uyuyor. Biraz ilginç bir durum aslında. Kitapta şu anda 150. sayfadayım. Biraz durgun gibi ama, hareketlenmeye başladı. "Ya Bismillah" deyip okumaya devam edeceğim bu yazımdan sonra.

 
Bu arada gelirken yanımda getirmeyi unuttuğum iki kitap vardı: "Hiçliğin Kıyısında" ve "Schindler'in Listesi".
Sağolsun, benim gibi İstanbul-Esenyurt'ta oturan dosum bana bu kitapları da iki gün önce getirdi. Fotoğraflarını çekmedim ama, okuduktan sonra yorumlarımı paylaşırım.

Bu arada BEN; bu aralar baya bunalım halindeyim. Bölümümde bir ders dışında hepsi Kırgızca ve edebi terimler Rusça. Bir hocamız Rusça, Kırgızca, Türkçe ve Özbekçe olmak üzere 10 kitap adı yazdırdı ve hiçbirini bulamadım. Bulsam okumalıyım. 
Yine de, iyi yanlarda var: Rusça ve İngilizce derslerine başladık. (Kırgızca da istedim olmadı. -_- ) 
 
Önce sınıfımı geçmem için dualarınızı ve sonra da yorumlarınızı benden esirgemeyin olur mu?
 
BEN BA-ŞA-RA-CA-ĞIM!


2 yorum:

  1. derslerinde başarılar diliyorum. ben sadece İngilizceyi öğrenememişken senin üç dilde ders alman çok zor olmalı diye düşünüyorum. Allah kolaylık versin.

    Livaneli benim en sevdiğim yazarlardan biridir. iki kitabını da seveceğini düşünüyorum. bunların dışında leyla'nın evi, kardeşimin hikayesi ve bir adam bir kedi bir ölüm kitabını da tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
  2. Dilekleriniz ve temennileriniz için çok TEŞEKKÜR EDERİM. Umarım sizde İngilizce'yi iyi bir şekilde öğrenebilirsiniz.

    Livaneli'ni bende ilk olarak "Kardeşimin Hikayesi" ile tanıdım ve kitabını çok, ama çok sevdim. "Leyla'nın Evi" kitabı ilk çıktığında blogumda duyurusunu yaptığım ve hala almak için fırsat bulamadığım ama deliler gibi merak ettiğim bir kitap. "Bir Kedi, Bir Adam, Bir Ölüm" kitabı ise; 200 sayfa olmasına rağmen 100. sayfada okumayı bıraktığım bir kitap. Bir yazar anlatyor, bir yarattığı karakter anlatıyor. Bu yüzden kafam karıştı.

    Tekrar ilginiz için çok teşekkür ederim. :)

    YanıtlaSil

Kopyala-Yapıştır yaparak İfade bırakabilirsiniz!
😂😉😊😋😍😘😗😙😚🙂🤗😇🤓🤔😐😑😶🙄😏😯🤐😮😥😣😒😓😔😕🙃😟😞😖🙁😢😭😦😰😳😵😡😠