"İsmet Paşa"

Kitabın Adı: İsmet Paşa
Yazarı: Can Dündar & Bülent Çaplı
Yayınevi: Can Yayınları
Türü: Biyografi, Yaşamsal, Siyasi
Seri Adı:  Belgesel Kitaplar Serisi
Sayfa Sayısı: 119 Sayfa
Satın Al:  D&R    İdefix   Oku Oku   Arkadaş

Tanıtım Bülteni / Arka Kapak:
Savaşlar kazanmış muzaffer bir kumandan…
İnatçı bir diplomat…
Cumhuriyet kurmuş bir devlet adamı…
Kafasında kırk tilkiyi kuyruklarını birbirine değdirmeden gezdiren bir politikacı…
İdeal bir eş…
Örnek bir aile babası…
Kimine göre ise tek parti döneminin astığı astık, kestiği kestik diktatörü… Ülkenin unutulmaz “Milli Şef”i…
Hayranları kadar düşmanları da oldu; sevenleri kadar nefret edenleri de…
Ama kimse onu görmezden gelemedi.
Üç bölümlük İsmet Paşa belgeseli ve kitabı “İkinci Adam”ı görmezden gelenlere onu yeniden tanıştırıyor.

Yorum
Can Dündar ve Bülent Çaplı’nın hazırlamış olduğu “İsmet Paşa” sizi tarihin sayfalarında derin bir yolculuğa çıkarıyor ve Cumhuriyet Dönemi’nin kurucularında ikinci adamı, yani İsmet Paşa’yı ve Cumhuriyet Dönemi Türkiye’sini gözler önüne seriyor.
Öyle ki ben okurken her bir zamanı yaşamış gibi oldum.
Kitapta aynı zamanda İsmet Paşa’nın aile yaşamına ve onun eşine olan aşkına da değinilmişti ve bunun yanında Cumhuriyet Dönemindeki siyasi olaylara ve insanların yaklaşımlarına da.
Kimine göre bir diktatör olsa da ben İsmet Paşa’nın hayatını okurken gerçekten onu ve tutumunu, davranışını çok sevdim.

Gerçekten çok güzel bir biyografik yapıttı ve kesinlikle tavsiye ederim. Ayrıca içerisinde bir de kitabın tamamını anlatan bir de belgesel CD’si bulunuyor ama ben kitabı okuduğum için izlemeyi gerek görmedim.

Kitaptan Kareler:





Puanlama:


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kopyala-Yapıştır yaparak İfade bırakabilirsiniz!
😂😉😊😋😍😘😗😙😚🙂🤗😇🤓🤔😐😑😶🙄😏😯🤐😮😥😣😒😓😔😕🙃😟😞😖🙁😢😭😦😰😳😵😡😠