"Beni Bulun"



Kitabın Adı: Beni Bulun
Orijinal Adı: Finding Me
Yazarı:  Michelle Knight – Michelle Burford
Çeviren: Nur Eren
Yayın Evi: Martı Yayınları
Sayfa Sayısı: 286
Tür:  Yaşanmışlık, Dram, Gerilim

Tanıtım Yazısı:
Gerçek Bir Yaşam Öyküsü
1 EV, 3 KADIN, 11 YILLIK ESARET

BENİ BULUN
ÇÜNKÜ BU SİZİN DE HİKÂYENİZ OLABİLİR

2002 yılında kaybolduğumda pek çok kişi bunu fark etmemişti bile. Yirmi bir yaşındaydım; adres sormak için bir markete uğrayan genç bir anne…

On bir sene boyunca kilit altında tutuldum, türlü işkencelere maruz kaldım. Bu, hayatımın halihazırda bildiğiniz kısmı olabilir fakat daha bilmediğiniz çok şey var.
-Michelle Knight-

Michelle Knight 2002 yılında, Ariel Castro isimli bir okul servisi şoförü tarafından kaçırıldı ve on yıldan uzun bir süre taciz, tecavüz ve işkenceye maruz kaldı. 2003 yılında Amanda Berry, 2004 yılında da Gina DeJesus tutsak olarak Michelle'e katıldı. 6 Mayıs 2013'te bir fırsatını bulup tutsaklıktan kurtulmalarının ardından, bu olay dünyada büyük yankı uyandırdı. Şimdi ise binlerce kişinin merak ettiği konu şu: O evin içinde neler oldu ve üç kadın akıl almaz işkencelere dayanacak gücü nasıl buldu?

Michelle Knight, gözler önüne serdiği bu sarsıcı hikâyesiyle suskunlar için bir ses, her yıl kaybolan binlerce çocuk ve genç için güçlü bir sembol oluyor.

"Televizyon programı yaptığım on iki yıl boyunca hiçbir şey beni Michelle Knight ve onun yaşama tutunma hikâyesi kadar etkilemedi."
-Dr. Phil McGraw-


Yorum
   “Beni öldürmeyen şey güçlendirir. Ölüm kolay kaçış yolu. Başını dik tutup yaşamak, eğilip ölmekten daha güzel. Acı penceresinden bakıyor ve muhteşem sonumu bekliyorum. Tonlarca işkenceyle pek çok gün geçirdim. Kalbim kırık. Acımı hissediyor musun?”

Michelle Knight 2002 yılında oğlu Joey’i yeniden yanına alabilme umuduyla Sosyal Güvenlik Kurumunun düzenlemiş olduğu duruşmaya katılmaya çalışırken arkadaşının babası Ariel Castro tarafından kaçırıldı ve 11 yıl boyunca bir evde tutsak edildi. Ona birer yıl arayla Amanda ve Gina adlı kız eklendi. Michelle Knight bu 11 yıl boyunca neler yaşadığını /yaşadıklarını ve kaçırılmadan önceki hayatındaki sefaletini ve istismarını gözler önüne seriyor ve bunu da hiçbir çekincesi olmadan başını dik tutarak bizlere anlatıyor.

Açıkçası ne söyleyeceğimi bilemiyorum. Voah, Müthiş Bir Eser (Kitap) demek istiyorum ama bunları gerçek olduğunu bilmek gerçekten insanı hayrete düşürüyor ve ürpertiyor. Michelle Knight’ın bunları hiçbir sakınca görmeden dile getirmesi gerçekten takdire şayan.

Lütfen yorumlarınızı bizden esirgemeyin...


Puanlama:


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kopyala-Yapıştır yaparak İfade bırakabilirsiniz!
😂😉😊😋😍😘😗😙😚🙂🤗😇🤓🤔😐😑😶🙄😏😯🤐😮😥😣😒😓😔😕🙃😟😞😖🙁😢😭😦😰😳😵😡😠