Geçen Hafta - Yeni Hafta - Yeni Kitaplar

Yepyeni bir haftanın ikinci güneşli gününden merhabalar.
İstanbul'da tam bir haftası yaşanırken bende sizlere geçen hafta olanları anlatayım istedim. Başlıktan da anlayacağınız üzere bir türlü doymak bilmeyen kitap iştahıma yeni kitaplar alarak son vermeye çalıştım.

İlk önce iş arkadaşıma Ötüken Yayınları 50.Yıllarını kutlamaları şerefiyle 1000. yayınlamış oldukları ve Necip Fazıl'ın yazmış olduğu "Reis Bey" tiyatrosunun kitabını göndermişler. Tabi arkadaşım facebooktan böyle bir uygulamaya katılmış ama kendisi hatırlayamıyor ama. Bu kitabı ister misin dediğin de de çok sevindim. Şu an elimdeki okuduğum kitap bittiği için buna başlayabilirim sanırım.

 Bu da kitapla birlikte gelen mektup. Ayrıca yanında birde yayın katalogları vardı.

Arkadaşlarıma göre neye elimi atsam kurutuyorum. Acaba öyle miyim? Her ay düzenli olarak aldığım CNBC-e Dergisi bu ay yayın yapmadı. Sanırım dergi kapandı. Bende bu yüzden ikinci olarak takip ettiğim "Sabit Fikir" Dergisine sardım. Umarım bunu da kurutmam.


Bu ay dergimizde bu sayfayı takip etmelisiniz:


Resimden okuyamayanlar için başlıklar halinde yazayım ben en iyisi:

-Seri Halinde Uzun Uzun Satanlar
-Zirveyi Bırakmayan Beşler
-50 milyondan 100 milyona koşanlar
-Türkiye de hep satanlar :

   *Aylak Adam - Yusuf Atılgan
   *Kürk Mantolu Madonna - Sabahattin Ali
   *İnce Memed - Yaşar Kemal
   *Tutunamayanlar -  Oğuz Atay

Ve yeni çıkanlardan edindiğim iki kitap var. Bunları da ablamın Multinet kartının çeşitli alışveriş merkezlerinde geçmesine ve bu alışveriş merkezlerinde kitap olmasına borçluyum. Ayrıca bu kitaplar 9,90 TL.

İşte Kitaplarım:

Çalıştığım D&R şubesinde en azından Yeni Çıkanlar rafının önünde 10 kere geçmeme neden olan kitap. Neden mi? Kitap gerçekten çok güzel kokulu sayfalara sahip ve klima hava üfledikçe bu kitabın kokusu etkisi altına alıyor. Bu arada kitabın orjinal fiyatı 15 TL.

İşte sizlere daha önce yeni çıkanlar arasında kapağına bayıldığımı söylediğim kitap. Konusu da çok hoşuma giden kitabı almazsam olmazdı değil mi? Kitabın orjinal fiyatı bu arada 19 TL. Yani %55 indirimli aldım.

Evet bir hafta böyle geçmiş. Sizler neler yaptınız yazmayı unutmayın sakın. Bu arada teşekkür etmem gereken biri var ve ayrıca bir de duyurum.

Sevgili Geveze Kitap Kurdu, sevilesi ve takip edilesi bloglar arasında göstermiş ki kendisine bu hususta çok ama çok teşekkür ederim. Bu aynı zamanda bir mim ki bende en kısa zamanda kendi listemi oluşturacağım.

Bir diğer duyurum ise artık Kitap Tiryakileri ile Blog Turunun dışında bir de Kitap Kardeşleri ile Blog Turuna dahil oldum. Bu hususta bize destek vermenizi ve Facebook sayfamıza üye olmanızı tavsiye ediyorum.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kopyala-Yapıştır yaparak İfade bırakabilirsiniz!
😂😉😊😋😍😘😗😙😚🙂🤗😇🤓🤔😐😑😶🙄😏😯🤐😮😥😣😒😓😔😕🙃😟😞😖🙁😢😭😦😰😳😵😡😠