İlk Kitaplaşma Etkinliğim...

Rüzgar’a Doğru’nun düzenlemiş olduğu “Kitaplaşalım mı?” etkinliğinde sevgili Eflatun ile eşleşmiştik ve nihayetinde pazartesi günüde kitaplarımı göndermiştim. Bugün saat 11:00 gibi kapı zili çaldı ve Yurtiçi Kargo’dan biri bana bir takım kimlik, imza gibi prosedürlerden sonra nihayet paketimi verdi. Tahmin ettiğiniz gibi gelen kitabım ve biricik eşantiyonlarımdı. İşte buyurun paketten çıkanlara ve heyecanıma ortak olmanızı istediğim için birkaç fotoğraf çektim. Buyurun… Buyurun…

 Pakete çok bayıldım.(Tabi bu konuda yeteneksiz olduğum için birazda kıskandım. Neyse…)

 Önce toplu bir resim ve ardından…


Paketin üzerine iliştirilmiş kâğıtta “Kitabın sayfalarını çevirirken birkaç yudum çay iyi gider diye düşündüm :)” yazıyor ve gerçektende öyle yapacağım. Paketten çıkan 4 farklı çay (Yeşil Çay, Kuşburnu, Bergamotlu Çay ve Papatya Çayı) tam bana hitap ediyor.

 Uno markalı Tarçınlı Elmalı Tart (Fotoğraftan sonra hemen yutuldu.), Kent Bonibon (Küçüklüğümden beri çok severim ve yine aynı şekilde yutuldu.) ve son olarak Dünya Engelliler Vakfı kakaolu fındık kreması. (Böyle bir şey alınarak bir engelliye yardım edilmesi beni çok memnun etti.)

 
Elif Şafak’ın son kitabı “Şemspara”nin kapak ve tanıtım yazlı broşürü,Hoş kokulu bir mum (Sanırım vanilya kokulu), Stabilo point 88 mavi uçlu kalem ve Pritt mini silgi.

Sonuç olarak bana gelen kitap... Tami Hoag'dan bir New York Times Bestellerinden biri... "Ölümden Daha Derin" kitabı. İşte arka kapak tanıtımı ve bir foto.Okuduktan sonra daha derinlemesine bir kitap analizinde bulunurum.
Arka Kapak:
1985, California. Üç çocuk okullarının arkasındaki parkta koşarken, toprağa kısmen gömülmüş bir kadın cesedi bulurlar. Cesedin gözleri ve ağzı tamamen yapıştırılmıştır. Öğrencilerine son derece yakın olan öğretmenleri Anne Navarre yaşadıklarının çocukların masumiyetini yok edişini büyük bir endişeyle izlemektedir. Ama bunun, seri katil cinayetlerini işlerken ailelerin, dostların sırlarının birer birer ortaya dökülmesiyle tüm toplumun masumiyetini bir şekilde sarsacağını henüz fark etmemiştir.

Washington'dan soruşturmanın yürütülmesine yardımcı olmak amacıyla ünlü FBI ajanı Vince Leone gizlice çağrılır. Vince bir yandan yeni teknikler, katil profili oluşturma yöntemleri, cinayetlerle ilgili kuramlar geliştirirken diğer yandan da cesedi bulan üç çocuğun yaşamının derinliklerine doğru çekildiğini hisseder. Olaylarla yakından ilgilenen genç öğretmeneyse kişisel olarak ilgi duymaya başlamıştır.

Yeni kurbanlar bulunurken medya soruşturmanın gidişatını artık anbean takip etmektedir. Bu sırada Anne'yle Vince acaba en büyük acıyı bu kurbanlar mı yoksa acımasız bir psikopatla iç içe yaşadıklarından habersiz olduklarından, katilin ailesi ve dostları mı çekiyor diye düşünmektedirler.

“Tami Hoag okumak her zaman cesaret ister.” 
Kirkus Reviews

“Hoag muhteşem bir polisiye yazarı. Gizemi başarıyla kuran yazar, okurunu son satırına dek saran merak duygusunu ustaca kullanıyor. Psikopat katillerle ilgili çok fazla hikâye okumuş olabilirsiniz ama Hoag karakterlerini öyle güzel donatıyor ki onlara kızacağınıza mı yoksa acıyacağınıza mı karar veremiyorsunuz.”
Publishers Weekly


4 yorum:

  1. Volent'e ulaşabildiniz mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Volante'ye ulaşıp pazartesi günü kitaplarımı yolladım.Eline ulaştığını bana bildirip dün PTT aracılığıyla bana kendi hediye etmek istediği kitapları göndereceğini bildiren bir e-mail gönderdi.Çok sağolsun gönderdiğim kitaplar hakkında da çok güzel bir post yayınlamış.En kısa zamanda bana ait olanlarda geldiğinde ikisini bir yayınlayacağım.

      Sil
  2. ben de diğer kitaplaştıgım kişiye şemspare yi göndermiştim.iyi ki onu sana göndermemişim.^_^ aa bak ben de mavi kalem ve yeşil cay göndermiştim.:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet öyle yanlız Elif Şafak'ın Şemspare adlı kitabı bende bulunmuyor.Onu göndersenizde kabulümdü ama siz bana hayallerimin ötesinde muazzam bir kitap gönderdiniz.Tekrar çok ama çok teşekkürler.

      Sil

Kopyala-Yapıştır yaparak İfade bırakabilirsiniz!
😂😉😊😋😍😘😗😙😚🙂🤗😇🤓🤔😐😑😶🙄😏😯🤐😮😥😣😒😓😔😕🙃😟😞😖🙁😢😭😦😰😳😵😡😠