Ben ve Yeni Bir Kitap || Rotasız Seyyah: Yol Hikayeleri

Herkese uzun bir aradan sonra tekrar Merhabalar.

Bu kadar ara vermiş olmamın sebebi şu aralar okul ve ödevlerden başımı kaşıyamayacak durumda olmam. Roman yerine şu aralar çoğunlukla ders kitabı okuyorum ve bu yüzden buradan ziyade daha çok İnstagram hesabımda aktif olabiliyorum.

Şu aralar Çince kursuna yazılmak gibi bir durum söz konusu. 6 aylık ücreti de sadece 400 TL olunca yemede yanında yat ama, bu benim şu anda elimde olan tek para ve bir dahaki KYK bursuma kadar  (8 Kasım) bu parayla idare etmem gerektiği için şu anki durumum askıda. Bu arada okulda İngilizce (Beginner Seviyesi) ve Rusça dersleri alıyorum.


Bunun dışında yine ben Kırgızistan'dayken gelen müthiş bir haber: Rotasız Seyyah - YOL HİKAYELERİ kitabı. Sosyal medyadan Rotasız Seyyah adıyla takip ettiğim Mehmet Genç, kısa süre önce bir kitap yayımlamak istediğini ve yayınevi aradığını belirtmişti. Bende hemen Ephesus Yayınları'nın kurucusu ve Genel Yayın Yönetmeni olan Mustafa Güneş'e bu durum hakkında bilgi verdim ve hoop... Kitap çok yakında yayınlanıyor. Çok sağolsunlar herkesten önce bana kitap kapağının görselini bile gönderdiler görmem için ama, onlar duyuru yapmadan önce sizinle paylaşmam hoş olmazdı. Bu arada bu kitap Ephesus Yayınlarının "Ephesus Travel" etiketi altında çıkan ilk kitabı olma özelliği de taşıyor.
Bu da benim İnstagram hesabım için hazırladığım Görsel:


Yazarımızın İnstagram hesabına BURADAN ve Facebook hesabına BURADAN ulaşabilirsiniz...
 
Evet, bir hafta böyle geçti. Aslında arkadaşlarımla birlikte çok güzel geleneksel yemekler yapan bir restorana gittik ama, onun yazısını da ilerleyen saatlerde NOTTA KALMASIN adlı kişisel blogumda bulabilirsiniz veya merak edenler diğer İnstagram hesabıma lütfen! 
Evet siz neler yapıyorsunuz bakalım? Bu ay 3 seriden oluşan bir kitap okuma hedefi koymuştum kendime ama olmadı. Siz bu ay rahat kitap okuyabiliyor musunuz? Bu arada Kırgızistan'da sabah yağmur yağdı ve ardından lapa lapa kar yağmaya başladı ve şiddetli bir şekilde yağmaya devam ediyor. Do-nu-yo-rum!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kopyala-Yapıştır yaparak İfade bırakabilirsiniz!
😂😉😊😋😍😘😗😙😚🙂🤗😇🤓🤔😐😑😶🙄😏😯🤐😮😥😣😒😓😔😕🙃😟😞😖🙁😢😭😦😰😳😵😡😠